divendres, 28 de novembre del 2008

LES DISFRESSES





6 comentaris:

maria!!! ha dit...

Mare meua...! aquest dia oblideu el significat de "vergonya" i no sabeu on teniu el sentit del ridicul no?!jajaja,que va que va! esteu molt wapos o wapes!jaja

Marc ha dit...

xe redeu! qui tenia que escriure un comentar??? jejejeje! i n'hi han de pitjors... (x això no les penge, podria afectar greument a qui ho vegera)jajajajaja! Xe maria, si hagueres vingut... jajajajaja!!!! (s conya)

maria!!! ha dit...

jajajaj xe xe q fort!
eis sta vesprada quan m'has fet la xduda era xq ho staves llegint?sq m'has despertat...!!!jajaj,Estava jo ai fent la meua siesteta o migdiada(ja que avui he fet el superior de valencià que es note!jaja)x cert tu tb l'has fet xro en xativa no?i com ha anat?era xunget no?
wno ara tu estaras en el concert i jo asi stic studiant a plató....jeje
Besitos!

Marc ha dit...

mira que no assistir al concert... mol mal...jejejejeje! ome, el suxrior era molt facil ( ja que jo soc una persona molt culta)jajajajaja! es conya, ome era xungo... avorem... no sapostem ningun cubata xq...jajajajaja! weno amor!jajajajajaja! dew b7s

maria!!! ha dit...

jajajaj no t'apostes res amb mi xq sas q perds sempre jaja! i respecte lo del cubata...encara no l'he vist eh? avore quan cau!jajaj

Marc ha dit...

Avore maria... tu sas q sempre acabes donanme la raó... i si mampenyara en q no tel pague, no tel pague i punto!... jajajajajajajaajaja! es broma, en els comentaris si q tastires mes q en els sms eh???? seras rata! jajajajaja!